سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کشف 55کیلوگرم مواد مخدر

55کیلوگرم مواد مخدر از بطری پلاستیکی درخراسان شمالی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی ، انتقال ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر به خراسان شمالی ناکام و متهم به همراه مواد در دام ماموران گرفتار شد.

سرهنگ احمد قرائی اظهار داشت: در پی اطلاعات رسیده از فرماندهی مرزبانی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان بجنورد مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در امر تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی از مشهد مقدس به این استان فعالیت دارد، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: درنتیجه اقدامات و تحقیقات فنی و میدانی مأموران مشخص شد متهم با یک دستگاه خودروی پراید قصد دارد مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر سنتی تریاک را وارد شهرستان بجنورد کند.

قرائی گفت: پس از هماهنگی قضایی، دو تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محورهای ورودی استان اعزام و خودروی پراید حامل مواد را در ابتدای ورودی شهر بجنورد شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۵۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ۳۹ بطری پلاستیکی و یک لوله پلیکا یک متری در صندوق‌عقب پراید جاسازی‌شده بود، کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.