سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

حضور ۲۶ هزار گردشگر در شادگان

۲۶ هزار گردشگر در شادگان حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عبدالله آلبوخنفر رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شادگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر بیش از۲۶ هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی به تالاب بین المللی و امکان دیگر این شهرستان سفر کردند.

آلبوخنفر افزود: تالاب بین اللملی شادگان به عنوان بزرگترین تالاب های در جنوب غرب کشور و در سطح کشور و استان خوزستان مورد بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی گفت: تالاب بین المللی شادگان با قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی استان دارای موقعیت ویژه ای است و برای بسیاری از مسافران جذابیت های لازم را دارد و می تواند مورد توجه مردم سراسر کشور قرار گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شادگان  با بیان اینکه یکی از راه های توسعه شهرستان شادگان توسعه صنعت گردشگری است، افزود: صنعت گردشگری نقش مهمی در فرآیند توسعه اقتصادی شهرستان دارد و گردشگری جزو آن دسته از صنعتهایی است که کاملا متکی به فرهنگ و پیشنینه مربوط به منطقه است و می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی را مرتفع سازد.

آلبوخنفر به مزایای توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از مزایای توسعه صنعت گردشگری این است که صنایع دستی شهرستان نیز معرفی شده و گامی در جهت فروش و شناساندن و ماندگار شدن صنایع دستی محلی و بومی و کمک به صنعتگران جهت ارائه محصولات به بازارهای داخلی است که این نیز گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، بنابراین صنایع دستی و میراث فرهنگی در کنار گردشگری نقش مؤثری در رشد و توسعه اقتصاد شهرستان شادگان دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.