هیئت اعزامی کشور صربستان از تالاب بین المللی شادگان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان گفت: این هیئت به تعداد ۲۵ نفر در مهرماه امسال از تالاب بازدید می کنند.

نعمت الله آلبوغبیش در جلسه ساماندهی و ارتقای خدمات سفر این شهرستان با تأکید بر ضرورت و اهمیت معرفی هر چه بهتر و بیشتر تالاب بین المللی و منطقه گردشگری شادگان افزود: هیئت اعزامی از کشور صربستان شامل گروهی متشکل از ۲۵ نفر از هتل داران و فعالان حوزه گردشگری آن کشور و تعدادی از مسئولان استانی است که روز چهارم مهرماه سال جاری از منطقه گردشگری صراخیه و تالاب بین المللی شادگان دیدن می کنند.

وی گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده در جلسه ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شهرستان و به منظور معرفی صنایع دستی و تولیدات داخلی، نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات شهرستان به ویژه انواع بسته بندی محصول خرمای صادراتی در زمان بازدید در منطقه گردشگری تالاب بین المللی شادگان دایر و راه اندازی خواهد شد.

معاون فرماندار شادگان ، بر لزوم تسریع در جهت تکمیل پروژه نیمه تمام منطقه گردشگری تالاب بین المللی شادگان و تمهیدات لازم جهت معرفی هر چه بهتر صنایع دستی و تولیدات شهرستان تأکید کرد.

آلبوغبیش افزود: تالاب شادگان بین المللی است و منطقه گردشگری شادگان نیز باید با فراهم کردن زمینه مناسب و تمهیدات لازم به منطقه گردشگری بین المللی تبدیل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.