سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

کشف محموله ميلياردی لوازم خانگی قاچاق

محموله ميلياردی لوازم خانگی قاچاق از يك دستگاه كانتينر در شهرستان مرزی آستارا کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛فرمانده انتظامی شهرستان آستارا از توقيف يك دستگاه تريلی كانتينر بر و كشف يك ميليارد و دويست ميليون ريال انواع لوازم خانگی قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "رحيم مهدی زاده"افزود:ماموران پلیس در حین گشت زنی به تریلی مشکوک شده و پس از بررسی از داخل كانتينر،10هزار سرويس چينی،5 هزار قوری و كتری، 5 هزار تخته پتو و زير انداز و 285 عددپازل در مجموع 20 هزار و 285 قطعه كالاي قاچاق خارجی را كشف كردند.

وی مبدا اين محموله قاچاق را يكی از شهرستان های جنوبی كشور و مقصد آن را شهرستان آستارا اعلام كرد و افزود: ارزش تقريبی اين محموله قاچاق حدوديك ميليارد و 200 ميليون ريال است..

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بيان اينكه مالك 36 ساله اين اجناس با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدگفت: خودروی تريلی نيز به علت دارا بودن حكم توقيف قضايی به پاركينگ منتقل شد.

سرهنگ مهدی زاده هدف مجموعه انتظامی شهرستان از مبارزه با پديده قاچاق كالا را حمايت از توليد كنندگان داخلی و زمينه سازی اشتغال جوانان در توليد داخلی اعلام کرد و افزود: پليس با تمام قدرت با مخلان امنيت اقتصادی كشور مبارزه كرده و در اين راه از هيچ كوششی فرو گذار نخواهد كرد.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.