سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف مواد مخدر از تانکر حمل سوخت

فرمانده انتظامي شهرستان کرمانشاه از کشف بيش از پنج كيلوگرم ترياک از يک دستگاه خودروی تانکر حمل سوخت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "رضا شیرزادی" افزود: در پي کسب خبري مبني بر قاچاق موادمخدر از سوي فردي در پوشش خودروی تانکر حمل سوخت در سطح شهرستان کرمانشاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی اين فرماندهي قرار گرفت.

وي  ادامه داد:ماموران کلانتری 22 ظفر با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با شناسايي متهم به موادمخدر، اين فرد را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.ماموران کلانتری مربوطه در ادامه تحقيقات دريافتند، متهم با استفاده از خودروی حمل سوخت از سایر نقاط به مقصد کرمانشاه اقدام به حمل و توزيع مواد مخدر مي کند.


شیرزادی با بیان اینکه ،متهم به موادمخدر را که با يك دستگاه خودروی تانکر حمل سوخت در حال تردد در شهرک ظفر بود، متوقف کردند ادامه داد:در بازرسي از خودروی متهم بیش از پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف و به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

وی با بيان اينکه مهم‌ترين شرط پايداري امنيت در هر جامعه ‌اي، مشاركت مردم با پليس است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً به ماموران پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.