سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرای طرح تشدید برخورد با مسافربرنماهای شخصی در تربت جام

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تربت جام از تشدید برخورد و جلوگیری از فعالیت و توقیف مسافربرنماهای شخصی غیرمجاز در سطح شهر خبر داد :

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن سالار افزود: با توجه به افزایش روز افزون مسافربر شخصی که علاوه بر ایجاد نا امنی برای مسافران ، ظاهر منظم سیستم حمل و نقل درون شهری را برهم زده و بارها باعث بروز مشکلاتی گردیده اند که بعضا جبران ناپذیر بوده است .

وی گفت :همانگونه که همیشه تاکید داشته ایم با توجه به اینکه حفظ امنیت و سلامت و آرامش خاطر مسافرین در اولویت فعالیتها و اهداف سازمان میباشد یکی از مهمترین دغدغه های سازمان اتوبوسرانی تربت جام موضوع مسافربرهای شخصی است که امنیت روانی مجموعه حمل و نقل عمومی و شهروندان محترم را به خطر انداخته است .

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی تربت جام افزود: گشتهای بازرسی با همکاری پلیس محترم راهور طی گشتهای نظارتی مشترک اینگونه خودروها را با حکم مقام قضایی توقیف مینمایند، سالار گفت :در اجرای این طرح تمرکز بیشتری بر میادین ورودی شهر و معابر پر تردد و اصلی شناسایی شده که با رانندگان متخلف برابر مقررات شدیدا برخورد خواهد شد و خودرو متخلفین توقیف میگردد .

وی افزود:اجرای این مرحله از طرح توقیف مسافربرهای شخصی غیرمجاز با برنامه ریزیهای متمرکز ، مستمر و نامحسوس بازرسین سازمان و کنترل از طریق دوربینهای نظارتی پلیس محترم راهور درسطح شهر ماهها است اغاز گردیده است و تقریبا 100 درصد مسافربرین شخصی شناسایی و جهت برخورد در دستور کار قرار گرفته اند .

سالار با بیان این که سازمان جهت احقاق حقوق تاکسیها و آژانسها و مسافرین محترم با هر گونه بی انضباطی و تخلف شدیدا برخورد می کند ، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی95-96 طرح های نظارتی سازمان در خصوص برخورد با خودروهای سرویس مدارس غیر مجاز برنامه ریزی شده و با هماهنگی پلیس راهور آماده اجرا میباشد .

مدیرعامل اتوبوسرانی تربت جام گفت :خودروهای سرویس مدارس مجاز از فیلترهای سازمان گذرانده شد و تمامی شرایط فنی خودرو ، بیمه نامه و ... آنها کنترل می گردد .

حسن سالاریاداور شد:خانواده ها به عنوان چشم نظارت کننده بر خودروهای سرویس مدارسی که فرزندان دلبندشان را در مسیر منزل به مدرسه جابجا می نمایند عمل نمایند و از خودروهای دارای برچسب سرویس مدارس استفاده نمایند و هر گونه بی نظمی و تخلف را به سامانه پیامکی 5000120740 یا با شماره 52527913 بازرسی سازمان درمیان بگذارند .

انتهای پیام//س.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.