دستگاه دیالیز صفاقی اتوماتیک به همراه شش داروی جدید تولید شده به همت شرکت داروسازی ثامن طی مراسمی در بیمارستان رضوی رونمایی شد.

رونمایی ازدستگاه دیالیز صفاقی اتوماتیک در مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن در مراسم رونمایی این محصولات گفت: به مناسبت هفته دولت و روز داروساز شرکت داروسازی ثامن شش محصول جدید تولید شده را که برای نخستین بار وارد سبد دارویی خود کرده، به بازار عرضه کرده و به ملت عزیز و شریف ایران معرفی می‌کنیم.

دکتر ابراهیم دین‌محمدی افزود: شاخص‌ترین محصول در میان این محصولات جدید، محلول دیالیز صفاقی اتوماتیک است که برای نخستین بار در کشور به صورت بومی در داروسازی ثامن تولید شده است.

مدیرعامل هلدینگ دارویی ثامن گفت: محلول دیالیز صفاقی (APD)، رینگر لاکتات، مانیتول، ویتاهس، استامینوفن و گلایسین 1000 سی‌سی دیگر محصولاتی هستند که در این سبد دارویی معرفی شده‌اند.

وی اظهار کرد: دیالیز صفاقی به روش دستگاهی، روشی نوین است که برای تسهیل در امر دیالیز برای بیماران استفاده می‌شود و بیماران از این طریق می‌توانند عمل دیالیز خود را راحت تر و به صورت شبانه در منزل خود انجام داده و طی روز به شکل عادی به امور فردی و اجتماعی خود بپردازند.

دکتر دین‌محمدی اعلام کرد کرد: واحد پژوهش و توسعه این شرکت با توجه به بررسی بازار و امکانات شرکت تا پایان سال چندین محصول دیگر را وارد بازار خواهد کرد.

وی اظهار کرد: تبلور اندیشه‌های انقلابی در شرکت داروسازی ثامن سبب تولید 78 قلم محصول استراتژیک در زمینه تأمین داروهای بیمارستانی و بیماران خاص، داروهای بیوتکنولوژیک و ضد سرطان بوده است.

دکتر دین‌محمدی تصریح کرد: توانسته ایم در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب(مد ظله‌العالی) ظرفیت تولید را بالا برده و حدود 40% از نیاز فرآورده های محلول تزریقی کشور را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه میزان تولیدات این شرکت از ابتدای سال بیش از 21 میلیون عدد فرآورده همگن است، عنوان کرد: تولید محصول استراتژیک دیالیز صفاقی برای حدود 1600 بیمار محروم و نیازمند، از دستاوردهای عظیم این هلدینگ بزرگ دارویی است.

وی خبر داد: مفتخریم که آنچه را از تولید و توزیع در خصوص داروهای مورد نیاز کشور در سال 94 تعهد به وزارت بهداشت داده بودیم با 31% افزایش در همان سال تحویل کشور داده‌ایم و اکنون این تولیدات جدید، هدیه شرکت داروسازی ثامن در سال مزین به شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» به هم‌وطنان‌مان خواهد بود.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.