سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

بهره‌برداری رسیدن 50پروژه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال

فرماندار سلسله گفت: در شهرستان سلسله 69 پروژه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد که از این تعداد 50 پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ فلاح‌نژاد گفت: موفقیت هر دولتی که روی کار باشد، موفقیت نظام مقدس اسلامی است و هدف از تشریح عملکرد دولت، دمیده شدن روح امید در بین مردم و مأیوس کردن دشمنان ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه نتیجه توفیقات دولت، رضایت مردم و به تبع آن، استحکام نظام اسلامی است، افزود: دولت یازدهم بر اساس کارهای کارشناسی و به دور از عوام‌فریبی شروع به کار کرد و با قاطعیت، در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم برداشته است.

فرماندار سلسله گفت: دولت‌مردان خدمتگزار مردم هستند و تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم بکار بسته‌اند.

وی افزود: ما نیازمند به مشارکت مردم در بخش‌های مختلف هستیم و دولت بدون پشتیبانی دولت نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، لذا در جهت توسعه همه‌جانبه، بایستی مردم پای کار باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امنیت نخستین و مهم‌ترین مقوله‌ای است که باید شکرگزار آن باشیم گفت: با و جود آن که در بیشتر کشورهای خاورمیانه، امنیت وجود ندارد، اما به لطف خداوند، رهبری عالمانه و آگاهانه مقام معظم رهبری، امنیتی پایدار در کشور حاکم است.

فرماندار سلسله طرح نظام سلامت را مهم‌ترین طرح دولت یازدهم برشمرد افزود و: طرح تحول نظام سلامت از جمله بزرگ‌ترین طرح‌های دولت یازدهم در حوزه خدمات اجتماعی است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات دولت در شهرستان سلسله گفت: در حوزه عملکرد دولت در شهرستان سلسله باید گفت که تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان، سرلوحه همه امورات قرار دارد و مختص به امسال نخواهد بود.

وی افزود: با تصویب هیات دولت استان‌های لرستان و آذربایجان شرقی به‌ عنوان استان‌های پایلوت در بحث اجرای اقتصاد مقاومتی انتخاب‌ شده‌اند.

فرماندار سلسله با اشاره به پروژه‌های در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان گفت: 69 پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 109 میلیارد تومان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی وجود دارد که از این تعداد، 50 پروژه در سال جاری و 19 پروژه دیگر در سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: هدف ما این است که پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: در هفته دولت، 60 پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری 15 میلیارد و 600 میلیون تومان و با ظرفیت اشتغال‌زایی 77 نفر در سلسله به بهره‌برداری رسیده‌اند که این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های مختلف بوده است.

فلاح‌نژاد با بیان اینکه راه، محور توسعه است، به پروژه‌های راه شهرستان سلسله اشاره و گفت: فاز اول چهار خطه الشتر-خرم‌آباد به طول 14 کیلومتر و با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و تلاش داریم تا فاز دوم این پروژه مهم نیز در حداقل زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: فاز اول چهار خطه فیروزآباد ـ الشتر که از جمله خواسته‌های بحق مردم می‌باشد به اتمام رسیده و فاز دوم این طرح، علی‌رغم مشکلاتی که وجود دارد در آینده‌ای نزدیک مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسؤول در خصوص پروژه ساخت تونل اسپژ گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های حوزه راه شهرستان، احداث تونل اسپژ در شمال شهر الشتر است که خوشبختانه کار اجرایی شدن این طرح آغاز شده و قراردادی با ارزش 42 میلیارد تومان بسته شده و قرار است که این تونل در سه سال تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار سلسله با بیان اینکه هدف ما، تکمیل پروژ‌ه‌های نیمه‌تمام است، گفت: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، خدمت‌رسانی به روستاها از شتاب بیشتری برخوردار شده است.

وی افزود: 105 روستا در بخش‌های مرکزی و فیروزآباد شهرستان سلسله وجود دارد که این تعداد روستا نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های بالقوه در جهت افزایش تولید و توسعه بیشتر است.

فلاح‌نژاد در ادامه با اشاره به تلاش دولت در جهت رفع نیازهای اساسی و اولیه روستائیان در شهرستان سلسله، گفت: گرچه هم‌اکنون کمتر روستایی وجود دارد که از ضروری‌ترین امکانات برخوردار نباشد، اما همه تلاش ما این است که همه روستاهای شهرستان سلسله از تمامی امکانات رفاهی و ضروری برخوردار شوند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.