سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

معلم کاشانی رتبه اول مسابقات قران و معارف کشور را به دست آورد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه اول علی عنایتی فرد یکی از فرهنگیان این شهرستان در نخستین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام رضا خرمی مشکانی در گفتگو با خبرنگاران افزود: این فرهنگی کاشانی در رشته نهج البلاغه موفق به کسب رتبه اول شد.
وی افزود:عباس شیشه گرها از تهران و مصطفی شمس الدینی از سیستان و بلوچستان رتبه های دوم و سوم رشته نهج البلاغه را در این مسابقات به دست آوردند.
به گفته وی، این مسابقات با حضور ۲۵۰ نفر از فرهنگیان ۳۱ استان کشور در رشته‌های قرائت، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام نماز در دو گروه برادران و خواهران به میزبانی مشهد  مقدس برگزارشد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان ظهار داشت: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش،  آشنایی دانش آموزان با تعالیم قرآن و سیره عملی اهل بیت علیهم السلام است که برگزاری مسابقات سراسری قرآن و عترت در گروه دانش آموزان و  مسابقات قرآن و معارف اسلامی با حضور فرهنگیان نمونه های بارز آن است.
حجت‌الاسلام خرمی،تصریح کرد: نهج البلاغه و قرآن، کتاب زندگی است که با درک و فهم مفاهیم ومحتوای این دو کتاب گران سنگ نگاه قرائت کننده آن به زندگی متفاوت می شود.
وی با تاکید بر اینکه امروز  بیش از هر زمان دیگر نیازمند انتشار گفتمان نهج‌البلاغه وقرآن در جامعه هستیم گفت: برگزاری آیین ویژه روز نهج البلاغه از دیگر برنامه هایی بود که به منظور ترویج فرهنگ قرآن و سیره امامان معصوم علیهم السلام در مدارس کاشان برگزار شد.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.