سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

افتتاح سه طرح در بهزیستی فارس

مراکز حمایتی و آموزشی کودک و خانواده موج مهر، اورژانس اجتماعی و هدایت ترک اعتیاد راه آرامش فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیرکل بهزیستی فارس گفت: مرکز اورژانس اجتماعی فارس با هدف کنترل و کاهش بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی ایجاد شده تا افراد در معرض آسیب اجتماعی از طریق ارائه خدمات تخصصی به موقع این مرکز یاری شوند.
سید مرتضی موسوی افزود: با فعالیت این مرکز مداخلات روانی اجتماعی پیش از مداخلات قضایی انتظامی قرار می گیرد و به این وسیله شاهد پیشگیری از وقوع جرم هستیم.
وی افزود: اورژانس اجتماعی 123 در کمتر از 15 دقیقه به محل اعزام می شود.
موسوی ادامه داد: بخشی از خدمات این مرکز شامل مشاوره در محل، انتقال به مرکز و ارائه خدمات مورد نیاز در دوره های موقت 20 روزه یا چند ماهه است .
مدیرعامل این مرکز گفت: در این مرکز علاوه بر ساماندهی کودکان آسیب دیده همچون کودکان کار، خدمات آموزشی، روانشناسی، بهداشتی و توانمند سازی و حمایت از کودکان انجام می شود.
خلیفه خاطر نشان کرد:  روزانه بیش از 200 کودک زیر حمایت خدمات این مرکز قرار می گیرد و علاوه بر آن 30 کودک از خدمات شبانه روزی بهره مند می شود.
عرب معاون امور توسعه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی فارس تصریح کرد: در این مرکز به 30 مددجو برای رهایی از اعتیاد خدمت روان پزشکی ارائه می شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.