سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابرانشهر

کشف 551 کیلوگرم تریاک ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 551 کیلوگرم تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان.، طاهری کفت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای کوهستانی اقدام به جابه‌جایی مواد می‌کردند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از هفته‌ها اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، بامداد امروز خودروی تویوتا متعلق به اعضای این باند را در محورهای فرعی ایرانشهر شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان پس از مشاهده ماموران، ضمن تیراندازی به سمت پلیس و تغییر مسیر ناگهانی، قصد فرار داشته که پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه و با توجه به اینکه توان مقابله با ماموران را نداشته با به جا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند که ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 336 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به یک درگیری مسلحانه دیگر در شهرستان ایرانشهر، گفت: در این عملیات شبانه، قاچاقچیان مسلح با ماموران درگیر شده و به دلیل ناتوانی در مقابله با ماموران، با به جا گذاشتن خودروی حامل 215 کیلوگرم تریاک از محل متواری شدند.

طاهری با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد، ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی و با استفاده از تمام توان اقشار مختلف اجتماع، اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود برسند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کشف ، تریاک ، ایرانشهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.