سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پردیس سینمایی هویزه چهارمین پردیس پر فروش در کشور

استقبال از سینما در استان خراسان رضوی سه برابر افزایش پیدا کرده است و پردیس سینمایی هویزه چهارمین پردیس پر فروش در کشور می باشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در دولت تدبیر و امید در استان خراسان رضوی 6 سالن با ظرفیت 1486 صندلی به ظرفیت سینمایی این استان اضافه شده است.

ناصر نبی زاده افزود: افزایش ظرفیت سینمایی در استان بیشتر در شهرستانهای فاقد سالن سینمایی بوده است در شهرستان قوچان سینما دانش یک سالن با 391 صندلی، سینما فیروزه نیشابور 582 صندلی و یک سالن به سه سالن افزایش پیدا کرده است، اندیشه تربت حیدریه 232 صندلی و سینما قدس تایباد با 281 صندلی در سه سال گذشته به ظرفیت سینمایی استان اضافه شده است.

وی از بهسازی و نوسازی سینمای آفریقای مشهد خبر داد و گفت: سینما آفریقا مشهد بهسازی و نوسازی شد و با ظرفیت 880 صندلی به شکل مطلوب و استاندارد پذیرای علاقمندان به حوزه سینما می باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: دو پروژه سینمایی در شهرستانهای کاشمر و تربت جام در حال ساخت می باشد که تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا پایان سال به ظرفیت سینمایی استان اضافه شود.

نبی زاده گفت: اکثر زیرساختهای سینمایی در حوزه شهرستانها بوده است که این نشان دهنده توجه دولت به شهرستانها و افزایش زیرساختها می باشد.

وی افزود گفت: استقبال از سینما در استان خراسان رضوی سه برابر افزایش پیدا کرده است و پردیس سینمایی هویزه چهارمین پردیس پر فروش در کشور می باشد.

وی افزود: در این دوره استقبال خانواده ها نیز از سینما افزایش پیدا کرده است در گذشته بیشتر استفاده کنندگان مجردین و تک نفره بوده اند اما در دولت تدبیر و امید در تمام سینماها به ویژه سینماهای بازسازی شده 70 درصد مراجعه کنندگان خانواده ها هستند.

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.