سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

رسوا شدن استکبار جهانی توسط شهدای مدافع حرم

استاندار آذربایجان غربی در مراسم تجدید پیمان با آرمانهای شهدا در هفته دولت گفت: شهدای مدافع حرم ، استکبار جهانی را رسوا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قربانعلی سعادت در حاشیه مراسم تجدید پیمان با آرمانهای شهدا که بمناسبت هفته دولت و در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه برگزار شد در گفتگو با خبر نگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب دای آذربایجان غربی و در پاسخ به سوالی در خصوص مقام متعالی شهدای حرم گفت: دستاورد های شهدای عزیزمان در حوزه های مختلف جمهوری اسلامی ایران ستودنی است .

وی افزود : استکبار جهانی با حمایت تروریسم و راه انداختن جنگ نیابتی با حمایت رژیم صهیونیستی و آل سعود و ایجاد تکفیری ها و داعشی ها در منطقه ، موجب کشتار مسلمانان و حتی مسیحیان شده است ولی حضور رزمندگان و شهدای مدافع حرم و حقانیت آنان ، استکبار جهانی را رسوا کرد .

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد : رزمندگان و شهدای مدافع حرم با کمک به مردم مظلوم منطقه و نثار جان خودکاربزرگی کردند که در حقیقت تداوم راه شهیدان دفاع مقدس هستند و باید این رشادت ها به نسل بعدی و فرزندان ما منتقل شود

مقام عالی استان همچنین تصریح کرد : استکبار جهانی باید بداند که مردم منطقه وحدت و انسجام بدون حضور قدرتهای استکباری را می خواهند . همه می دانند که مسلمانان نسبت به رژیم صهیونیستی غاصب موضع دارند ولی این تکفیری ها و داعشی هایی که ادعای حکومت اسلامی را دارند نه تنها با رژیم غاصب صهیونیستی مشکلی و جنگی ندارند بلکه با تعامل هم دارند و موجب کشتار مسلمانان منطقه می شوند و شهدای حرم دست خیانتکار این مسلمان نماها رارو کردند لذا جایگاه ویژه ای دارند و لازم است قدردان این شهیدان مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.