سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

برگزاری کارگاه بین المللی گواهی محصولات ارگانیک

شهرستان ساوه میزبان 14 کشور دنیا در کارگاه بین المللی گواهی محصولات ارگانیک است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ این کارگاه توسط سازمان بهره وری آسیایی (APO) و با همکاری موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی مهارتی جهاد کشاورزی برگزار شد.
در این دوره که کلاس های تئوری آن در تهران برگزار شده شرکت کنندگان در شش روز کاری در کلاسهای عملی با عنوان روز مزرعه در یکی از باغات ارگانیک انار ساوه حضور یافتند.
رییس کمیته اجرایی کارگاه بین المللی گواهی محصولات ارگانیک با بیان اینکه از 14  کشور آسیایی در این دوره شرکت کردند، گفت : 18 نفر از کارشناسان و صاحبنظران حوزه های تخصصی جهاد کشاورزی نیز در این کارگاه حضور دارند.
خشنود افزود : برگزاری این دوره به توسعه محصولات ارگانیک و تولید غذای سالم که اهداف وزارت جهاد کشاورزی است کمک می کند.
مدرس چینی این دوره هم با بیان اینکه برگزاری این دوره ها در تولید غذای سالم در جهان کمک می کند ، گفت : اولین بار است که به ایران سفر می کنم و از وضعیت کشاورزی و تولید و توسعه محصولات ارگانیک بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.
جوجی جیانگ افزود : دوره های که توسط توسط سازمان بهره وری آسیایی (APO) برگزار می شود به افزایش بهره وری افراد در کشورهای مختلف کمک می کند.
وی افزود : این دوره هم توانمدی های متخصصان ایرانی را افزایش داده و همچنین متخصصان کشورهای دیگر که در حوزه کشاورزی ارگانیک و گواهی ارگانیک فعالیت می کنند آگاهی می دهد.
انتهای پیام / ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.