سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

تبدیل شهرک صنعتی رامشیربه قطبهای سرمایه گذاری خوزستان

شهرک صنعتی رامشیر می تواند از قطبهای سرمایه گذاری خوزستان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اخلاق محمدیان مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شهرک صنعتی رامشیر با برخورداری از ظرفیتهای مناسب می تواند به یکی از قطبهای صنعتی استان تبدیل شود.

اخلاق محمدیان سه شنبه در چهارمین جلسه شورای اداری رامشیر که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه خواستن، توانستن است افزود: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

وی با بیان اینکه قوانین و مقررات و دستورالعمل های اداری در جهت رفاه حال مردم وضع می شوند گفت: ضرورت دارد تفسیر قوانین به نحوی صورت گیرد که به نفع عموم مردم باشد و مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر هم که باعث شده سرمایه گذاری در شهرستان با مشکل مواجه شود باید با ارائه راهکار مناسب و نگاه مثبت حل شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی رامشیر برای جذب سرمایه گذار افزود: شهرک صنعتی رامشیر با قرار گرفتن در جاده ترانزیتی بندرامام ـ تهران و نزدیکی به بنادر و شهرهای صنعتی، همچنین با داشتن زمین و آب مناسب می تواند به یکی از قطبهای صنعتی استان خوزستان تبدیل شود.

محمدیان گفت: امیدواریم با ایجاد و تکمیل زیرساخت ها و تکمیل سوله های موجود در درون شهرک که وظیفه سازمانی ما است بتوانیم سرمایه گذاران را در جهت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی رامشیر که از مزیت های فراوانی برخوردار است، ترغیب کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین معرف امام جمعه رامشیر نیز ، به بیان اهمیت خدمت به مردم پرداخت و گفت: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می شود و بهترین مردم نزد خداوند کسی است که بیشترین نفع را به مردم برساند.

وی ، بر همکاری دستگاههای اجرایی با ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و همچنین حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه تاکید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.