سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

کشف لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه در مهاباد

یک‌هزار و 150 قطعه لوازم جانبی قاچاق تلفن همراه در شهرستان مهاباد کشف و ضبط شد.

 

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت : این اداره در طول یک روز گذشته به دو پرونده قاچاق رسیدگی کرده که میزان محکومیت این پرونده‌های قاچاق 660 میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، عبدالله رسولی با اشاره به یکی از پرونده‌های قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی این شهرستان گفت: این پرونده قاچاق مربوط به قاچاق البسه بود که مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شده و خودرو را به ظن قاچاق کالا متوقف کردند.

وی ادامه داد : مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از این خودرو ، 950 ثوب البسه خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد گفت : میزان محکومیت متهم این پرونده قاچاق بر اساس اعلام رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مهاباد ، ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت 375 میلیون ریال جریمه اعلام شده است.

رسولی به دیگر پرونده قاچاق رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی مهاباد اشاره کرد و گفت : ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری یک‌هزار و 150 قطعه انواع لوازم جانبی گوشی تلفن همراه را به ظن قاچاق کشف کرده و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل دادند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی مهاباد خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شعبه پس از اجرای تشریفات قانونی متهم پرونده را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت 285 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
 
انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.