سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

ارسال بیش از 170 اثر به جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان

178 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان یافتن مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، گفت: پس از انتشار فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در سراسر کشور تا اتمام مهلت ارسال آثار ١٧٨ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

فیروز فاضلی با بیان ا ینکه این آثار از ٤٠ شهر و ٢٣ استان مختلف به جشنواره ارسال شده است، افزود: بازبینی آثار از ٢٥ مردادماه امسال آغاز شده و نتایج تا ششم شهریورماه جاری اعلام خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه «شهروند، فرهنگ ایثار و شهادت»، «شهروند، اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، «شهروند، فرهنگ دینی و اسلامی»، «شهروند، آگاهی از حقوق شهروندی»، «شهروند، آسیب های اجتماعی»، «شهروند، محیط زیست (چالش ها؛ مخاطرات؛ راهکارها)»، «شهروند، مشارکت مسئولانه درصرفه جویی منابع انرژی؛ حفظ فضای سبز، اموال عمومی؛ مدیریت زباله و پسماند، ترافیک و...» از محورهای جشنواره امسال است، یادآور شد: اولویت انتخاب با آثاری است که بر اساس محورهای یاد شده باشد.

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به دبیری شهردار این شهر از ١٢ لغایت ١٦ شهریور ٩٥ در سطح شهر لاهیجان برگزار می شود.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.