سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

بهره برداری از 51 طرح صنعتی-عمرانی

51طرح صنعتی-عمرانی در نخستین روز از هفته دولت گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛برای اجرای این طرح ها که با حضور محمد علی نجفی استاندار گیلان افتتاح شد بخش خصوصی220 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.

طرح توسعه شرکت صنعتی بالک تولید کننده روغن های خوراکی با سرمایه گذاری 185میلیارد ریالی ، با ظرفیت تولید سالانه 60 هزار تن و اشتغالزایی26نفر یکی از طرح های بود که در روز نخست هفته دولت به بهره برداری رسید.

همچنین شرکت آواگستر آسیا تولید کننده لوله های دو جداره با ظرفیت تولید سالانه 4هزار و200تن ، با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد ریال و اشتغالزایی8نفر دومین طرح افتتاح شده امروز در شهر صنعتی رشت بود.

شرکت صنعتی آروین خزر نیز با ظرفیت تولید سالانه 550 تن ظروف پلاستیکی ، اشتغالزایی 9نفر و سرمایه گذاری 5 میلیارد ریالی هم امروز افتتاح شد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد : قراراست به مناسبت هفته دولت 24طرح صنعتی، معدنی و تجاری در گیلان افتتاح شود.

علی منتظری افزود : این طرح ها در زمینه تولید محصولات سلولزی، فلزی، غذایی، پلاستیکی و معدنی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای 24 طرح صنعتی، تولیدی و تجاری بخش خصوصی6هزار و 960میلیارد ریال سرمایه گذاری کرد گفت : با راه اندازی این طرح ها برای 753نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان افزود : از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون حدود15هزار میلیارد ریال در بخش صنعت گیلان سرمایه گذاری شد.

علی منتظری گفت : در این مدت540 واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در گیلان راه اندازی شد.

48 طرح آب و فاضلاب شهری هم امروز در گیلان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل تأسیسات جمع آوری فاضلاب منطقه‌ غرب رشت، اصلاح و توسعه‌شبکه انتقال آب ، سامانه‌های هوشمندسازی و پکیج های تصفیه فاضلاب در شهرهای مختلف گیلان است.

برای اجرای این طرح‌ها 320میلیارد ریال هزینه شد. تأسیسات جمع آوری فاضلاب منطقه‌ غرب رشت که با 220 میلیارد ریال هزینه در روستای سیاه اسطلخ رشت افتتاح شدبزرگترین طرح آب و فاضلاب است که امروز به مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

190 هزار نفر از شهروندان رشتی از مزایای این طرح بزرگ بهره مند می شوند.



انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.