سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید محتواهای الکترونیکی بنیان بهبود فرآیند یادگیری

دبیر جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد از تولید محتوا برای بهبود فرآیند یادگیری متناسب با نیاز دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بدیعی دبیر هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور محی‌الدین بهرام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش، محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان، حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش، صبح امروز در مدرسه دارالفنون برگزار شد؛ با بیان اینکه این برنامه با هدف توسعه فرهنگ محتوای الکترونیکی و استفاده از فناوری اطلاعات و یادگیری برگزار شده، گفت: زمینه مناسبی برای شناسایی و پرورش توانمندی‌های معلمان، دانش آموزان، دانشجو معلمان و مدرسان در تولید رسانه‌های الکترونیکی یادگیری ایجاد شده است. 

وی زمینه سازی برای مشارکت فعال معلمان و مربیان در تولید منابع متنوع یادگیری را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و عنوان کرد: این برنامه در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شده است. 

بدیعی با اشاره به اینکه گروه‌های شرکت کننده در جشنواره شامل دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی، معلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بوده‌اند، یادآور شد:‌ قریب به 700 دانشجو معلم که در آینده‌ای نزدیک به حرفه معلمی مشغول می‌شود در این برنامه شرکت کرده‌اند که از نکات مثبت به شمار می‌رود. 

وی افزود‌: با توجه به تغییراتی که در کتاب‌های درسی ایجاد شده و رویکرد حل مسئله به وضوح در آن مشاهده می‌شود تولید رسانه‌های الکترونیکی از اهمیت بسزایی برخوردار است. 

دبیر جشنواره در خصوص نحوه شرکت متقاضیان گفت: افراد با مراجعه به سایت رشد ثبت نام و نسبت به ارسال آثار اقدام کنند. 

وی یادآور شد: 90 هزار و 289 اثر به بخش داوری مرحله استانی راه پیدا کرده و ارزیابی‌های لازم برای تطبیق با استانداردها در دستور کار قرار گرفتند که در مرحله کشوری جشنواره 5  بخش نرم‌افزارهای آموزشی،‌ نرم‌افزارهای پرورش قرآنی، تربیت بدنی و تندرستی است. 

وی بیان کرد: برگزیدگان در مراسم امروز از تمامی گروه‌های شرکت کننده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.