سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

11پروژه برق‌ رسانی در استان فارس به بهره‌ برداری می‌ رسد

هم زمان با هفته دولت 11 پروژه مهم برق‌رسانی با اعتبار بیش از 40 میلیارد تومان در استان فارس به بهره ‌برداری می‌ رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالعزیز کریمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس از  احداث 17 پروژه مهم برق رسانی با صرف اعتبار 67 میلیارد و 590 میلیون تومان در استان فارس و بوشهر خبر داد.
کریمی افزود: با بهره ‌برداری از این پروژه ‌ها در هفته دولت شرایط جدیدی جهت تامین برق پایدار و مطمئن در استان‌ های فارس فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه به دنبال احداث پروژه ‌های برق ‌رسانی تعداد قابل توجهی از ایستگاه ‌های برق فارس به علت رشد مصرف، افزایش ظرفیت پیدا کرده است، ادامه داد: از میان 17 پروژه مهم 11 پروژه آن با اعتبار ی بیش از40 میلیارد و 880 میلیون تومان در سطح استان فارس احداث شده است.
کریمی با بیان اینکه در استان بوشهر نیز دو ایستگاه به دلیل فرسودگی تجهیزات بازسازی شده و ایستگاه‌ هایی که ضرورت داشته است، افزایش ظرفیت پیدا کرد‌ه‌اند عنوان کرد: 6 پروژه مهم  احداث خطوط، پست و افزایش پست‌ های فوق توزیع در سطح استان بوشهر به اتمام رسیده و بهره‌ برداری از آن ها آغاز شده که 26 میلیارد و710 میلیون تومان برای اجرای طرح ها سرمایه‌ گذاری شده است.
وی به ساخت پروژه‌ های نیروگاهی مولد مقیاس کوچک اشاره و خاطر نشان کرد: به منظور تامین برق پایدار، یکی از سیاست ‌هایی که صنعت برق کشور بر آن تاکید دارد ایجاد نیروگاه ‌های پراکنده در نقاط مختلف کشور است که عمده آن توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و تاکنون از طرف سرمایه‌گذاران با استقبال خوبی مواجه شده است.
 مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ ای استان فارس تصریح کرد: تا کنون در استان فارس 6 مولد نیروگاهی به بهره‌ برداری رسیده و هفتمین نیروگاه با 6 مگاوات ظرفیت تولید 10 میلیارد تومان  هزینه به دنبال داشته است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.