فرهنگیان فارس پنج رتبه برتر جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس را به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش فارس گفت: در دومین جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی، محبوبه زمانی بخش ازشهرستان کازرون، هاجرخلیفه از مرودشت، مهناز ولی بیگی از ناحیه یک شیراز، آمنه بردبار از منطقه ارژن شیراز و فیروزه میرزایی از منطقه سرچهان از توابع شهرستان بوانات موفق به کسب رتبه برتر شدند.
محمد نظری افزود: این معلمان درس های  تفکر و سبک زندگی را در پایه های اول و دوم متوسطه تدریس می کنند.
وی ادامه داد: از 304  طرح ارسالی معلمان به این اداره کل، 90 نفر به مرحله استانی راه یافتند که پس از داوری 13 نفر به دبیرخانه این جشنواره مستقر در مشهد مقدس معرفی شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: 214 اثر از معلمان سراسر کشور به  مرحله مرحله کشوری راه یافتند که پنج تن از معلمان استان فارس رتبه های برتر را به دست آوردند.
وی افزود: در دومین جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی، استان اردبیل با شش طرح برگزیده رتبه اول، استان های فارس، خراسان رضوی و کرمانشاه با پنج طرح رتبه دوم  و استان های قزوین، کرمان و لرستان با چهار اثر به صورت مشترک سوم شدند.
محمد نظری هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش توانمندی های حرفه ای میان همکاران و به دست آوردن تجربه های جدید برای بازآموزی های علمی بهتر به دانش آموزان عنوان کرد.
انتهای پیام/ر  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار