سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعی آب گرم بیمارستان شهید مدنی خرم آباد از کجا آب می خورد؟

رییس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد بیان داشت: آوردن آب گرم با دبه برای استحمام بیماران بخش قلب صحت ندارد.

نصراله مرادی فرد رییس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد و متخصص قلب در گفت و گو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تکذیب درخواست بیمارستان از همراهان بیماران مبنی بر آوردن آب گرم با دبه برای استحمام بیماران، گفت: در بیمارستان شهید مدنی به دلیل توسعه فضای فیزیکی در چند روز کوتاه ضمن عذرخواهی از بیماران ناچار به قطع متناوب آب گرم شدیم. 

وی بافت بیمارستان شهید مدنی را بسیار فرسوده خواند و بیان کرد: با توجه به بازسازی بیمارستان و گسترش فضای فیزیکی و تجهیزات برخی از بخش های بیمارستان، برای اتصال سیستم آب گرم جدید ناچار به قطع آب گرم به صورت متناوب در بخش قلب طی 4 روز گذشته شدیم.

رییس بیمارستان شهید مدنی خرم آباد با اشاره به اطلاع رسانی قبلی و عذرخواهی از بیماران درباره قطعی آب گرم، اظهار داشت: برای حل مشکل استحمام و شست و شوی بیماران بخش قلب، بلافاصله بخش جایگزین اطفال معرفی شد ولی در صورت عدم تمایل بیماران به استفاده از بخش اطفال، به آنها اجازه مرخصی با نظارت پزشک معالج داده می شد. 

وی از درست شدن آب گرم این بخش در بیمارستان خبرداد و تصریح کرد: مشکل آب گرم از امروز به صورت کامل رفع شده است و لازم به ذکر است که تمام خدمات قلب در این بیمارستان به صورت 24 ساعته توسط متخصصین قلب به بیماران ارائه می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.