سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان در دیدار با وزیر ارتباطات؛

دستاورد های حوزه فناوری ارتباطات در دولت یازدهم از افتخارات کشور است

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز وارد استان اصفهان شد و در نخستین برنامه به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان رفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آستانه هفته دولت محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد استان اصفهان شد و در نخستین برنامه خود به همراه استاندار اصفهان و جمعی از مدیران با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کرد

 واعظی در دیدار با امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سختی‌های دولت در ابتدای کار در سال 92 گفت: با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات در روزهای اول دولت، امروز شاهد امنیت، ثبات و آرامش در کشور هستیم.

وی افزود: صمیمت و همدلی دولت و ملت زیر سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری زمینه ساز دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف در کشور شد.

وزیر ارتباطات موضوع اقتصاد و روابط خارجی را دو اولویت دولت دانست و گفت: قطعاً تمامی برنامه‌های دولت منوط به توجه و موفقیت در این دو بخش است.

وی اظهار کرد: امروز در کشور شاهد رشد مناسبی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی هستیم که در مجموع رونق اقتصادی را فراهم کرد.

واعظی یکی از نشانه‌های تغییر شرایط کشور در حوزه اقتصادی و صنعتی را فعالیت مجدد کارخانه‌های نیمه تعطیل دانست و گفت: در ابتدای دولت حدود 7500 کارخانه و مرکز صنعتی نیمه تعطیل شناسایی شد و با تخصیص منابع و تجهیز امکانات حدود 1300 کارخانه فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

در این دیدار حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ،  ict و دستاوردهای این حوزه را از افتخارات خطاب کرد و گفت: متناسب با اخباری که دریافت کردم عملکرد خوبی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد که می‌توان این حوزه را از افتخارات کشور دانست.

وی با اشاره به برجام در دولت تدبیر و امید گفت:  دستاورد دولت در سیاست خارجی بسیار خوب بود و در موضوع برجام کار بزرگی انجام شد و آثار مناسبی در کشور داشت، لیکن بد عهدی طرف مقابل نافی زحمات دولتمردان نیست.


منبع: روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.