سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی

ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان مرکزی با برگزاری آئین اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با اشاره به  آیین اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در  استان مرکزی گفت : از استان مرکزی ۳ هزار و ۳۳۵ نفر در دو بخش فردی و خانوادگی در این مسابقات شرکت کردند که تعداد خانواده‌های شرکت کننده در این جشنواره ۱۵۹ خانواده بودند.
امین کمالوندی ، با اشاره به رده‌های سنی شرکت‌ کنندگان در این جشنواره ادامه داد: در رده سنی کودکان یک هزار و ۱۷۸، رده سنی نوجوانان یک هزار و ۱۰۶ نفر و رده سنی بزرگسالان ۵۸۵ نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند.
وی هدف از برگزاری جشنواره رضوی را ترویج و گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی در بین تمامی اقشار به خصوص جوانان دانست .
در این مراسم از ۸ کتابدار منتخب و ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان شامل یک خانواده منتخب، ۴ عضو کودک منتخب در مسابقه نقاشی، ۵ عضو نوجوان منتخب مسابقه کتاب‌خوانی «اعترافات غلامان» و ۲ عضو بزرگسال منتخب مسابقه کتاب‌خوانی «علی بن موسی‌الرضا» تقدیر شد.
 در بخش نوجوان محمد مهدی حیدری از تفرش، ثنا ملکی از اراک، فهیمه فضلی از اراک، فائزه فرجی از دلیجان، فائزه آقابابایی از اراک و برگزیدگان بخش کودک نیز علیرضا عرفانی‌پور از هندودر، هانیه آدینه از مهاجران، زینب احمدی از هندودر، پریا نوروزی از اراک و در بخش بزرگسال معصومه کریمی از فراهان، امین امیری از اراک و در بخش خانوادگی محمد تقی بیات از اراک  عناوین بر تر را به خود اختصاص دادند.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، جشنواره ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.