سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری و کلنگ زنی 24 طرح آب و فاضلاب در خراسان رضوی

24 طرح تامین آب و ایجاد تاسیسات فاضلاب با اعتبار 787 میلیارد و 232 میلیون ریال در شهرهای استان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با تبریک هفته دولت اجرای این تعداد طرح را به منظور سیاست های ابلاغی وزرات نیرو ،شرکت مهندسی آبفای کشور و اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و گفت : از این تعداد 22 طرح به بهره برداری می رسد و دو طرح هم کلنگ زنی می شود.

حسین اسماعیلیان افزود : مهمترین هدف این شرکت تامین آب کمی و کیفی و اجرای شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهر ها می باشد و در مجموع بیش از 700 هزار نفر از مزایای این طرح ها برخوردار می شوند.

وی گفت: طرح های مخزن 500 متر مکعبی ، ایستگاه پمپاژ ،اتاقک کلرزنی ومحوطه سازی شهر آباد، آبرسانی به تایباد شامل اجرای خط انتقال تا مخزن ذخیره و جابجائی ،حفر و تجهیز چاه شماره 1 چهار برجی ، اصلاح و توسعه شبکه آب زاوه ، سبزوار و جنگل ، فنس کشی چاه شماره یک جمآب و رضا آباد و غیره در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود : عملیات ساخت مدول تصفیه خانه فاضلاب گلبهار با سرمایه بخش خصوصی به روش خرید تضمینی پساب و اجرای خط انتقال آب به مسکن مهر شهر رضویه هم آغاز می شود.

انتهای پیام//ن.ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.