سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پایان رقابتهای بین المللی تیراندازی با کمان

رقابتهای بین المللی تیراندازی با کمان جام دریاچه ارومیه با معرفی برترین های تیمی و انفرادی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پایان این رقابتها در بخش تیمی رشته ریکرو و در قسمت آقایان، آذربایجان غربی، چهارمحال بختیاری و اصفهان و در قسمت بانوان، تهران، جمهوری آذربایجان و آذربایجان غربی مقامهای اول تا سوم را کسب کردند. در بخش تیمی رشته کامپوند در قسمت آقایان استان های قزوین، تهران و آذربایجان غربی و در قسمت بانوان زنجان، همدان و تهران به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی رشته ریکرو در قسمت آقایان، صادق اشرفی و میلاد وزیری هر دو از آذربایجان شرقی و بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی و در قسمت بانوان مهتا عبدالهی و مهسا غیاثی هر دو از تهران و یایلار رمضانف از جمهوری آذربایجان مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

اسماعیل عبادی از قزوین، محمد قیدی و علی محمد بیگلری از تهران در بخش انفرادی رشته کامپوند آقایان و پریسا براتچی و فرشته قربانی از زنجان و مریم شاه مرادی از چهارمحال و بختیاری در بخش انفرادی رشته کامپوند بانوان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

رقابتهای بین المللی تیراندازی با کمان با حضور 145 ورزشکار آقا و خانم 28 مرداد سالجاری در دو رشته ریکرو و کامپوند در ارومیه آغاز شده بود.

این مسابقات برای نخستین بار در ارومیه برگزار و با نام جام دریاچه ارومیه در تقویم فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان ثبت شده است.

در این رقابتها تیراندازانی از ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان شرکت داشتند

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.