سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

بهره برداری از 3 طرح عمرانی فرهنگ و ارشاد اسلامی

همزمان با هفته دولت 3 طرح عمرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آغاز هفته دولت سه پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان در استان به بهره برداری می رسد.

ثابت قدم وحید افزود : کتابخانه روستایی غلامان، مجتمع فرهنگی و هنری تیتکانلو و بخش اداری مجتمع فرهنگی و هنری جاجرم از جمله پروژه های آماده بهره برداری است .

وی با بیان اینکه کتابخانه روستایی غلامان دارای ١٢٠ متر مربع زیربنا و فضاهایی شامل سالن مطالعه، مخزن و اتاق کتابدار می باشد، افزود : ساخت این کتابخانه سال ٨٨ آغاز و ١٤٠ میلیون تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه ها هزینه شده است .

وی زیربنای مجتمع فرهنگی و هنری تیتکانلو را ٤٥٠ متر مربع اعلام کرد و گفت: ساخت این پروژه سال ٩٤ آغاز و مبلغ ٦٣٠ میلیون تومان هزینه شده است .

ثابت قدم وحید سالن آمفی تئاتر، فضای اداری، فضای آموزشی و محل استقرار انجمن های فرهنگی وهنری را از جمله فضاهای این مجتمع برشمرد.

وی با اشاره به اینکه زیربنای مجتمع فرهنگی وهنری جاجرم هزار و50 متر مربع است و ساخت این پروژه سال ٨٥ آغاز شده بخش اداری این مجتمع به بهره برداری می رسد .

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گفت : تاکنون ٩٨٠میلیون تومان هزینه شده که برای به بهره برداری رسیدن بخش آمفی تئاتر این مجمتع فرهنگی و هنری مبلغ یک میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان مورد نیاز است.

وی همچنین از پیشرفت ٥٠ درصدی بخش آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان جاجرم خبرداد و گفت : در صورت تخصیص اعتبار این بخش از پروژه هم تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.