سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تیم ملی کانادا در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان:

تصمیم قطعی رانگرفتم که در تیم ملی ایران باشم یا کانادا

عضو تیم ملی کانادا گفت: فعلا تصمیم قطعی در مورد حضورم در تیم ملی ایران و یا کانادا نگرفتم .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد رضا نیکبخش در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:سال 2011 همراه با شاهین جعفری و سعید کنعانی وارد اردوی تیم ملی شدم ولی به خاطر مهاجرتم به کشور کانادا افتخار شرکت در تیم ملی را نداشتم.

وی ادامه داد:امسال برای مسابقات انتخابی تیم ملی ایران شرکت کرده ام و جواز ورود به تیم ملی را گرفته ام ،ولی فعلا تصمیم قطعی نگرفتم که در تیم ملی ایران فعالیت کنم یا تیم ملی کانادا.

عضو تیم ملی کانادا افزود:تا یک ماه آینده تصمیم خود را خواهم گرفت که در کدوم کشور عضو تیم ملی باشم ولی وضعیت من در تیم ملی کانادا خیلی خوب است.

محمد رضا نیکبخش در ادامه به دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی اشاره کرد و گفت:سطح مسابقات خیلی خوب و بالاست و فکر نمیکردم چنین مسابقه ای با سطح بالا در منطقه خاورمیانه و ایران برگزار بشود.

وی افزود: حضور تیم های ملی بانوان در این دوره از مسابقات میتوانست سطح مسابقات را بالاتر از این هم ببرد.

محمد رضا نیکبخش عضو تیم ملی کاراته کانادا می باشد.وی متولد ایران است ولی 5 سالی است که به کشور کانادا مهاجرت کرده و هم اکنون عضو تیم ملی کاراته کانادا است.وی افتخارات زیادی را به دست آورده که مهمترین آن ها برترین ورزشکار کانادا در سال 2015 و دارنده مدال طلا در بخش کومته است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.