سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو گفت: حضورداوران برجسته جهانی در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کاراته نشاندهنده وزن و اعتبار بالای مسابقات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدرضا رشیدنیا در حاشیه برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:من بارها شاهد مسابقات بین المللی در ایران بوده ام و فکر میکنم این دوره از مسابقات از نظر کمی و کیفی جزء بهترین مسابقات باشد

وی با اشاره به اینکه هر تورنمنت و مسابقه نمی تواند بدون نقض باشد افزود:چون در کشور ایران مسابقات بین المللی کمی برگزار شده است بنابراین در کشور ایران تجربه برگزاری مسابقات خیلی کم است و در این دوره از مسابقات شاهد نقاط ضعیفی هستیم که با مسولان کاراته استان در میان خواهم گذاشت.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو به حضور داوران برجسته جهانی در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ اشاره کرد و افزود:حضور تعداد زیاد داوران برجسته جهانی نشاندهنده وزن و اعتبار بالای یک تورنمنت و مسابقه است.

رشید نیا گف:بیش از 10 داور برجسته آسیایی و جهانی در این مسابقات قضاوت میکنند که نشاندهنده بالا بودن سطح مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری مسابقات مناسب برای حضور ورزشکاران خارجی نیست گفت:متاسفانه من به خاطر خوب نبودن زمان مسابقات با دو ورزشکار مرد در این مسابقات شرکت کرده ام.

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته ماکائو اظهار کرد:سطح کاراته ایران خیلی بالاست و کشور ایران در آسیا جزء 4 کشور برتر و در جهان جزء 8 کشور برتر دنیا است.

محمدرضا رشیدنیا سرمربی ایرانی کاراته ماکائو دارنده جایزه طلایی بهترین مربی سال 2013 ورزش ماکائو و بهترین مربی سال ماکائو است .

این مربی، از سال 2002 میلادی هدایت تیم ملی کاراته ماکائو را برعهده گرفته که در این مدت کاراته کاهای کشور پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند و مدال‌های ارزشمندی را در رویدادهای چون، بازیهای آسیایی، قهرمانی قاره کهن و بازی‌های شرق آسیا کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.