سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بیش از 3000هزار داوطلب مردمی در جمعیت هلال احمر چرداول

رئیس جمعیت هلال احمر چرداول گفت: هم اکنون بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان عضو داوطلب این جمعیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سجاد نظریان زاد اعلام کرد: این تعداد عضو در رسته های حمایت، هدایت، مهارت و مشارکت هلال احمر عضو هستند.
نظریان زاد اضافه کرد: 450 نفر از این داوطلبان بصورت ویژه و مستمر در کارهای خیرخواهانه، امدادی، توزیع بسته های حمایتی و جمع آوری کمک های مردمی در هنگام بروز حوادث مشارکت دارند.
وی افزود: در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر تلاش می کنیم که اعضای داوطلب را به اعضای فعال در زمینه مواجهه با حوادث و بالایای طبیعی و غیر طبیعی تبدیل وضعیت کنیم.
نظریان زاده زاد اظهارکرد: جمعیت هلال احمر یک نهاد غیر دولتی مردم نهاد است که تعامل خوبی با دستگاه های خدمت رسان در شهرستان دارد و این تعامل در سه سال گذشته باعث سرعت بخشی در روند کمی و کیفی برنامه های جمعیت و کسب رتبه های برتر استانی و کشوری شده است.
وی گفت: سال گذشته علاوه بر اعتبارات شهرستان یک میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبار تملک دارایی استان ایلام به جمعیت هلال احمر چرداول اختصاص یافت که برای زیرساخت ها و افزایش امکانات امدادی هزینه شد.
رئیس جمعیت هلال احمر چرداول دیگر فعالیت های انجام شده در یکسال گذشته را 250 عملیات امداد و نجات با 500 نفر روز، توزیع بسته های غذایی به 580 خانوار در قالب طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت به ارزش 290 میلیون ریال، کمک به 90 خانوار سیل زده و کسانی که دچار آتش سوزی شده بودند به ارزش 920 میلیون ریال و آموزش همگانی یک هزار و 300 نفر اعلام کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.