معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هفته دول یادآور نام، خاطره و فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسین کلانتری با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اعلام کرد: دلیل ماندگاری یاد و خاطره شهیدان دولت در اذهان ملت ایران ارائه بیشترین خدمات صادقانه و خالصانه به مردم با کمترین امکانات بوده است.
کلانتری با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه کارها را با هر حجم و شرایطی که انجام دادید برای مردم بازگو کنید، اضافه کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه عملکرد دولت است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به این امر اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: بیان این مساله نافی نقدهای سازنده و بیان مشکلات از سوی مردم یا رسانه ها نیست چرا که معتقدیم نقد منصفانه عامل تحرک و پویایی بیشتر در امور است.
کلانتری به برگزاری نشست های و مناسبت های خاص در طول سال جاری اشاره کرد و گفت: بعد از پایان انتخابات مناسبت های خاصی از جمله جشنواره مطبوعات فرامرزی، یادآوره شهدای هسته ای، روز خبرنگار، دیدار استاندار ایلام با رئیس جمهوری برگزار و به شکل مطلوبی هم از سوی رسانه ها انعکاس داده شد.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.