سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

افتتاح 4 مرکز بهداشتی با حضور معاون وزیر بهداشت

4 مرکز بهداشتی درمانی خراسان شمالی با حضورسیاری معاون وزیر بهداشت افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان گفت: در راستای تقویت سلامت حاشیه نشینان شهری 4 مرکز بهداشتی درمانی در بجنورد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

ابراهیم گلمکانی گفت:در دو نیم سال گذشته 25 هزار متر فضای عمرانی در این حوزه به بهره برداری رسیده که امسال در راستای اقتصاد مقاومتی 62 هزار متر فضای عمرانی در دست ساخت است که امیدواریم تا پایان امسال 50 هزار متر از این به بهره برداری برسد.

وی آمار پزشکان متخصص و فوق تخصص خراسان شمالی را بالاتر از میانیگن کشوری دانست و گفت:در حال حاضر 234 پزشک متخصص و فوق تخصص در استان فعالیت دارند.

ابراهیم گلمکانی هم چنین از وجود 420 پزشک عمومی در استان خبر داد و افزود : 137 پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی در طرح پزشک خانواده روستایی مشغول به کار می باشند و 34 پزشک از 234 نیروی متخصص و فوق تخصص استان عضو هئیت علمی دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه 123 داروساز در استان وجود دارد ،تصریح کرد : 85 داروخانه در سطح استان فعال است که بیشتر آن ها خصوصی و حدود 10 داروخانه دولتی است .

وی در ادامه از پیشرفت 85 درصدی بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد خبر داد و گفت: بیمارستان 320 تختخوابی در حال ساخت بجنورد با 85 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.