سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

51 میلیون سهم در، بورس استان فارس معامله شد

شاخص کل بازار در هفته گذشته با 257 واحد کاهش به عدد 77 هزار و 933 رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه ‌ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه ‌ای استان فارس 51 میلیون و 590 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 126 میلیارد ریال مبادله شد.
 ترابیان با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 274 شرکت است، ادامه داد: 50 درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و 50 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 29 شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای 60 نفر کد سهام‌ داری جدید صادر شده است.
 مدیر بورس منطقه ‌ای استان فارس خاطر نشان کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌ های ایران ترانسفو، تکنوتار و پالایش نفت تبریز با بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌ های ایران ترانسفو، عمران و توسعه فارس و ایران خودرو دیزل بیشترین تقاضای فروش را داشته ‌اند.
ترابیان بیان کرد: سهام شرکت ‌های سرمایه ‌گذاری پالایش نفت بندرعباس، ذوب‌ آهن اصفهان و ماشین ‌سازی اراک با بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌ های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌ گذاری توکا فولاد و صنایع غذایی مینو شرق نیز با بیشترین ارزش ریالی فروش رو به ‌رو بوده‌اند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: 51 میلیون ، سهم ، بورس ، معامله ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.