شیراز؛

منزلی که به 3نفر فروخته شد

رئيس پليس آگاهی استان از دستگيری يك كلاهبردار خبر داد كه يك باب منزل را در شيراز همزمان به سه نفر فروحته و با دريافت وجه از خريداران متواری شده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيروس حيدری گفت: پرونده ای با موضوع كلاهبرداری وجعل اوراق در اداره مبارزه با جعل وكلاهبرداری پليس آگاهی استان فارس كه در اين پرونده يك فرد كلاهبردار يك باب منزل را به سه نفر فروخته و پس از دريافت وجه متواری شده بود.

وی ادامه داد: متهم اين پرونده ابتدا يك باب منزل را در شهر شيراز به يك نفر می فروشد و به صورتی برنامه ريزی می كند كه حدود سه ماه بعد منزل را تحويل خريدار می دهد و در طول اين مدت با توجه به اوراقی كه در اختيار خودش بوده منزل را همزمان به دو نفر ديگر می فروشد و پس از دريافت وجه نقد ازآنان متواری می شود.

رئيس پليس آگاهی اظهار كرد: با انجام استعلامات لازم در اين رابطه و انجام اقدامات اطلاعاتی كليه پاتوق های متهم شناسايی و وی در در يك عمليات غافلگيرانه در يكی از پاتوق هايش دستگير شد.

سرهنگ حيدری گفت: اين فرد كلاهبردار در تحقيقات به جرم خود اقرار و با تشكيل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طريق روانه زندان شد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.