سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پایان مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه

مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه برای اولین بار با میزبانی ارومیه وبا حضور 150 تیرانداز از 17 استان و جمهوری آذربایجان به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان جام احیای دریاچه ارومیه گفت: مسابقات بین المللی تیراندازی با کمان تحت عنوان جام احیای دریاچه ارومیه طی 2 روز در محل چمن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ارومیه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مرتضی مثمر افزود: در این مسابقات 150 تیرانداز از سراسر کشور و تیراندازانی از کشور آذربایجان حضور داشتند که در دو رشته کامپوند و ریکرو بصورت تیمی و انفرادی در سه بخش آقایان، بانوان و میکس به رقابت پرداختند.

وی همچنین ادامه داد: 22 تیرانداز از استان آذربایجان غربی بعنوان یکی از استان های پیشرو در تیراندازی و 8 ورزشکار از آذربایجان حضور دارند.

طبق نتایج به دست آمده از این مسابقات در رشته ریکرو، در بخش آقایان به ترتیب صادق اشرفی از ارومیه ، میلاد وزیری از چهارمحال بختیاری و بهرام تیموری از اصفهان به ترتیب مقام اول دوم و سوم را بدست آوردند و در بخش بانوان به ترتیب مهتا عبدالهی از تهران مقام اول ، مهسا غیاثی از تهران مقام دوم و پایلا گل رمضان اف از جمهوری آذربایجان مقام سوم را کسب کردند.

و همچنین در رشته کامپوند بخش آقایان به ترتیب اسماعیل عبادی از قزوین ، محمد قیدی از تهران ، علی محمد بیگلی از تهران مقام های اول دوم و سوم را نصیب خود کردند و در بخش بانوان پریسا براتچی از زنجان ، فرشته قربانی از زنجان و مریم شاه مرادی از شهر مرد به ترتیب مقام های اول دوم و سوم را کسب نمودند.

و نیز در بخش تیمی ریکرو آقایان، ارومیه مقام اول ، چهار محال وبختیاری دوم و اصفهان سوم شد و در تیمی ریکرو بانوان نیز تهران مقام اول، جمهوری آذربایجان دوم و ارومیه مقام سوم را کسب نمود، همچنین درتیمی کامپوند آقایان ابیک قزوین اول ، تهران دوم و ارومیه مقام سوم را کسب کرد و تیمی بانوان کامپوند نیز شهر های زنجان ،همدان و تهران به ترتیب مقام های اول دوم و سوم را بدست آوردند.

همچنین در میکس ریکرو، ایدم تبریز اول ، پترو کیمیا گرتهران دوم و دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز سوم شدند ، در میکس کامپوند نیز مازندران اول ،باشگاه رسا همدان دوم تیم آزاد سوم را بدست آوردند.

وی از برگزاری همه ساله این تورنومنت در ارومیه نیز خبرداد وافزود: در تقویم تیر اندازی با کمان برگزاری این مسابقات به میزبانی ارومیه ثبت شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.