سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سرمایه گذاری در حوزه برق رسانی به مناطق محروم و روستایی

حجم سرمایه‌گذاری در حوزه برق رسانی به مناطق محروم و روستایی استان سمنان در دولت یازدهم 120میلیارد و 604 میلیون ریال می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از سرمایه‌گذاری 120 میلیارد ریالی در حوزه برق مناطق محروم و روستایی این استان خبر داد.
سید محمد موسوی زاده افزود: دو روستا در شهرستان شاهرود و دو روستای دیگر استان سمنان از طریق شبکه‌های انرژی تجدیدپذیر تأمین برق شده بودند که این چهار روستا همه به شبکه سراسری وصل هستند.
وی تصریح کرد: اعتبار جذب‌شده برای بهینه‌سازی و توسعه‌های روستایی در استان سمنان 120 میلیارد و 604 میلیون ریال می باشد و فعالیت‌های خوبی برای مناطق محروم روستایی این استان انجام شده است.
موسوی زاده افزود: حجم سرمایه‌گذاری در این بخش، 120 میلیارد و 604 میلیون ریال است که برای پروژه‌های روستایی در دولت یازدهم هزینه شده و شامل 117 کیلومتر شبکه توزیع برق می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان افزود: احداث 118 ایستگاه توزیع برق، 181 کیلومتر شبکه سراسری و بهینه‌سازی 79 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان در مناطق محروم و روستایی در دولت یازدهم انجام شده و هزینه‌های خوبی صورت گرفته است.
انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.