سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی:

اتفاقات رقابت سلیمی برای یزدانی در حال تکرار بود/مدال علیزاده به بانوان ایرانی اعتماد به نفس می دهد

معاون مالی و اداری وزارت ورزش و جوانان گفت: بدشانسی و ناداوری ورزشکاران ما را از رسیدن به مدال های بیشتر محروم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سید مناف هاشمی درباره عملکرد کاروان وزنه‌برداری در المپیک ریو گفت: این موفقیت را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. وزنه‌برداری کاری کرد کارستان.اگر آن ناداوری‌ها برای بهداد پیش نمی‌آمد شاید شرایط کاروان ورزشی ایران حالا خیلی بهتر بود. 

وی افزود: امشب دیدیم که در مسابقه حسن یزدانی هم همان اتفاقات در حال تکرار بود  اما خدا کمک کرد و طلا گرفت. این مدال را به تمام مازندرانی‌ها و جویباری‌ها که کشتی در رگ‌هایشان می‌‌جوشد، تبریک می‌گویم.

هاشمی ادامه داد: عملکرد وزنه‌برداری در المپیک فوق‌العاده بود و درخشان‌ترین عملکرد را در تاریخ المپیک به نمایش گذاشتند.

وی درباره مقایسه عملکرد کاروان ایران با دوره قبل گفت: در این المپیک بدشانسی‌هایی آوردیم و ناداوری‌هایی شد که در آستانه کسب مدال،‌ ما را محروم کردند. در هر صورت ورزش است و این اتفاقات وجود دارد، اما امیدوارم در یکی‌، دو روزی که تا پایان المپیک زمان داریم، جایگاهی نزدیک به جایگاه المپیک لندن داشته باشیم تا خوشحالی مردم در روزها و ساعات آخر المپیک کامل شود.

معاون امور مالی وزارت ورزش و جوانان درباره مدال برنز کیمیا علیزاده بیان کرد: این موفقیت را به تمام بانوان ایران تبریک می‌گویم، با تمام محدودیت‌هایی که بانوان ما داشته‌اند مدال علیزاده راه را برای ورزشکاران زن باز کرد. این اتفاق بزرگ و این مدال برای آنها اعتماد به نفسی بوجود آورد و مسیر را برای دیگران باز خواهد کرد. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم قدردانی خوبی از زحمات و تلاش‌های او داشته باشند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.