سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

صنایع دفاعى یکى از ارکان مهم تأمین امنیت ملى است

امام جمعه قیدار گفت : صنایع دفاعى یکى از ارکان مهم تأمین امنیت ملى هر کشورى است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت‌الاسلام طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قیداربا اشاره به سالروز صنعت دفاعی در 31مرداد ماه افزود: دستاوردها و توانمندى‏‌هاى سترگ حوزه صنعت دفاعى کشور در عرصه‏‌هاى زمینى، دریایى و هوا فضا، جمهورى اسلامى ایران را به قدرت برتر منطقه و در تراز رقابت با قدرت‏‌هاى فرا منطقه‌‏اى قرار داده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدار تمام پیشرفت‌هاى موشک‌هاى دور برد و نقطه‌زن خود را به نمایش مى‏‌گذارد، نه تنها مایه افتخار ما ایرانیان است بلکه مایه خوشحالی و امید ملّت‌هاى آزادى‏‌خواه و مستضعفان عالم است که دلشان از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس خون است.

طالبی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و اینکه این هفته فرصت مغتنمی برای محاسبه و ارزیابی دولت است،اضافه کرد : در ارزیابى کارنامه دولت رعایت انصاف و عدالت لازم است و باید از هرگونه سیاه‏‌نمایى یا سفیدنمایى در ارائه کارنامه دولت دوری نمود چرا که رفتار غیر منصفانه و غیر ضر‏ورى در هر زمانى علیه دولت ناپسند است.

خطیب جمعه قیدار با بیان اینکه همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی 31مرداد ماه روز جهانی مسجد نامگذاری شده است،اظهار داشت: مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه و حیاتی داشت، چنانکه امروز نقش ویژه مسجد در انقلاب مردم عزیز بحرین می‌بینیم که دولت آل خلیفه برای مقابله با انقلاب مردم اقدام به تخریب مساجد کرده است.

حجت الاسلام طالبی به دوستی های قبل از ازداواج اشاره کردو گفت :یکی از علل طلاق همین دوستی های ناآگاهانه قبل از ازدواج است و این گونه دوستی‌ها اکثرا به ازدواج منتهی نشده و آثار و تبعات خاص خودش را دارد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.