سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری

ایجاد 2200 فرصت شغلی تا پایان تابستان در مازندران

2200 فرصت شغلی برای متقاضیان کار تا پایان تابستان در مازندران فراهم می شود.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، استاندار مازندران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان محمودآباد گفت: براساس آخرین بررسی های بعمل آمده با حضور مدیران بانک های عامل و متقاضیان واحدها مشکلات 221 واحد تولیدی از مجموع 353 واحد در 15 شهر مازندران مرتفع شد.

ربیع فلاح افزود: به کلیه متقاضیان واحدهای تولیدی برابر مصوبه کارگروه استانی به شرط فراهم سازی فرصت شغلی جهت جذب جوانان بیکار و جویای کار تا یک ماه آینده تسهیلات اعطایی پرداخت می شود.

وی گفت: نظارت های لازم جهت عدم انحراف تسهیلات از حوزه اشتغال و بهبود فضای کسب و کار در واحدها از سوی دستگاههای ذیربط صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه قوانین دست و پا گیر اداری در سالهای گذشته دستگاههای اجرایی مثل بانکها عامل و تامین اجتماعی و امور مالیاتی نمی توانستند وارد فضای توسعه اشتغال شوند گفت: اکنون فضا باز شده و باید با همکاری و مشارکت این ادارات در رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب و کار تلاش بیشتری صورت گیرد.

فلاح جلودار افزود : رفع مشکلات واحدهای تولیدی برای بهره وری بیشتر و افزایش تولید و عدم وجود مشکل فروش محصولات تولیدی از محوری ترین رویکردهای است که در این کارگروه دنبال می کنیم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.