سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه بین‌المللی دانشگاه فرهنگیان به تربیت معلم

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از نگاه بین‌المللی این دانشگاه به تربیت معلم با توجه به اخذ کرسی یونسکو خبر داد.

محمود مهر محمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،پیرامون برنامه‌های این دانشگاه با توجه به اینکه اخذ کرسی یونسکو در کارنامه جزو دستاوردهای این نهاد آموزشی محسوب می‌شود گفت: این امر یک مأموریت جهانی است که هر دانشگاه یا نهاد دانشگاهی برخوردار از این ظرفیت امکان بهره گیری از چنین ظرفیتی را در تربیت معلم پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان این فرصت را پیدا کرده تا چنین مجوزی برای فعالیت داشته باشند ؛عنوان کرد: برای توسعه تربیت معلم و به کارگیری از نیروی‌های سایر کشورها برنامه‌ریزی‌هایی در خور این وضعیت باید انجام شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه از سال گذشته برنامه‌هایی ویژه در دستور کار دانشگاه قرار گرفته اظهار کرد: در سال 95 اولین همایش بین‌المللی که در برنامه‌ها گنجانده شده با محوریت طرح‌هایی مبتنی بر کرسی یونسکو بوده و در جلسه آینده هیئت امنا برای اخذ مجوز این همایش بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

مهر محمدی بیان کرد: با استفاده از پتانسیل موجود در کشور‌های منطقه در خصوص تربیت معلم اولین نشست کرسی‌های یونسکو را تشکیل داده تا با نگاهی همه جانبه و دقیق اقدامات لازم انجام پذیرد.

گفتنی است سال گذشته دانشگاه فرهنگیان توانست کرسی یونسکو را اخذ کند و در واقع رویکردی بین‌المللی به امر تربیت معلم داشته باشد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.