سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی و یک پروژه شاخص هفته دولت در شادگان

۳۰ پروژه عمرانی و یک پروژه شاخص به مناسبت هفته دولت در شادگان افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون فرماندار شادگان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان شادگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: بینانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بر اهمیت اطلاع رسانی عملکرد مجموعه دولت به مردم و شهروندان تاکید می کردند و اکنون نیز مقام معظم رهبری بر این مسئله تاکید دارند .

نعمت اله آلبوغبیش بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوهتر هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد دولت و اطلاع رسانی کامل به طرق مختلف تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان بر اطلاع رسانی شایسته عملکرد  اقدامات و دستاوردهای دولت در سطح شهرستان از طریق تهیه بروشور، نصب بنر، تراکت، برگزاری نمایشگاه و همایش و... اقدام کنند.

وی همچنین با بیان اینکه خدمت صادقانه به مردم و ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر مهمترین رمز موفقیت و ماندگاری نام این شهیدان والا مقام بوده است گفت: هفته دولت فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان عملکرد دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است.

معاون فرماندار شادگان به برنامه هایی اجرایی هفته دولت در این  شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مراسم سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه دولت در دستگاه‌های اجرایی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و افتتاح ۳۰ پروژه‌ عمرانی، آموزشی، بهداشتی و کشاورزی و یک پروژه شاخص احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی و... را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اعلام کرد.

دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.