سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

اتصال ماهشهر به راه آهن سراسری

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مرکز کنترل قطار و طرح اتصال شهر ماهشهر به شبکه راه آهن سراسری در هفته دولت راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرج الله خبیربا اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در حوزه راه‌‌آهن به مناسبت هفته دولت عنوان کرد: راه‌اندازی مرکز کنترل قطار و طرح اتصال شهر ماهشهر به شبکه سراسری راه‌آهن در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
 
همچنین در این نشست هومن خورشید، مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان اظهار کرد: در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت سعی بر حضور پررنگ سمن‌ها و NGOها و زنان کارآفرین شده است. همچنین تلاش کرده‌ایم تا برای برخی دستگاه‌های اجرایی که توانایی تقبل هزینه‌های لازم برای حضور در نمایشگاه را ندارند پشتیبان‌های مالی تعیین کنیم.
 
وی تصریح کرد: همایش خوزستان و دولت یازدهم به مدت چهار روز در هفته دولت با موضوع دستاوردهای دولت در چهار محور طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری، طرح تحول سلامت، محیط زیست و اقتصاد و انرژی در پسابرجام با حضور برخی وزرا و معاونین آن‌ها در تالار کتابخانه مرکزی اهواز برگزار می‌شود.
 
وی از برگزاری هشت تئاتر اجتماعی در نمایشگاه دستاوردهای دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام شهداء و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از دیگر برنامه‌های ما به مناسبت هفته دولت است.
انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.