سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

منتفی شدن ادغام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی

بیش از دو سال است که شایعه ادغام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان سمنان مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از منتفی‌شدن ادغام ادارات کل راه و ترابری استان و مسکن و شهرسازی استان سمنان خبر داد.
سیدعبدالمجید نژاد صفوی با رد شایعات مطرح شده در این خصوص گفت : اینکه شنیده مي شود این اداره کل با اداره کل مسکن و شهرسازی قرار است در آینده ادغام شوند و اداره کل جدید با عنوان اداره کل راه و شهرسازی استان ایجاد شود، واقعیت ندارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر وجود چنین موضوعی را رد می‌کنم افزود: با پیگیری‌هایی که از وزارت راه و شهرسازی انجام شده، صحت موضوع تائید نشده است.
نژاد‌صفوی، انجام چنین تصمیمی را از اختیارات وزارت راه و شهرسازی و با توافق استاندار و نمایندگان مردم استان سمنان در مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در صورت تصویب و اجرای این کار در آینده آن را یک تصمیم و اراده ملی می‌دانم و همه ما نیز باید به آن احترام بگذاریم.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با تاکید بر اینکه همه ما باید تابع قانون باشیم،  تصریح کرد: بیش از دو سال است که شایعه ادغام ادارات کل راه و ترابری و مسکن و شهرسازی استان سمنان مطرح می‌شود اما هیچگاه این مهم عملی نشده است.
ادغام این دو اداره کل در استان سمنان به واسطه اینکه اداره راه و ترابری استان در شهرستان شاهرود و ادارات کل مسکن و شهرسازی و همچنین پایانه‌های استان که ادغام آن نیز مطرح بود در مرکز استان واقع است، در روزهای اخیر اعتراضات و واکش هایی در فضاهای مجازی و حقیقی به‌دنبال داشته است.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.