سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

شکست تیم مینی بسکتبال

تیم مینی بسکتبال گیلان از صعود به مرحله نیمه نهایی کشور بازماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مربی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان گفت : در جریان مرحله یک چهارم نهایی این دوره از مسابقات که در همدان برگزار شد ، تیم گیلان از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها بازماند.

شادی عادلی افزود : بر این اساس ، تیم مینی بسکتبال گیلان در این مرحله از رقابتها ، یک پیروزی و دو شکست کسب کرد که با توجه به این امر ، نتوانست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را به دست آورد.
وی اظهار کرد : تیم مینی بسکتبال دختران استان گیلان در این مرحله و در دیدارهایی که برگزار کرد موفق شد با نتیجه 83 بر 42 برابر تیم مینی بسکتبال دختران خراسان شمالی به برتری دست یابد
عادلی گفت: تیم مینی بسکتیال دختران گیلان در سایر دیدارهای این مرحله نیز با تیمهای قدرتمند تهران و همدان به رقابت پرداخت که در نهایت با نتیجه 76 بر 37 مغلوب تیم تهران شد و با نتیجه 79 بر 56 نیز برابر تیم همدان که میزبان این مسابقات بود ، متحمل شکست شد.
مربی تیم مینی بسکتبال دختران گیلان خاطرنشان کرد : ستاره نوحی ، بیتا جعفری ، زهرا نوایی ، پرند صالحی نژاد ، مرضیه حیاتی ، مهدیه مومنی پور ، مائده عاشورزاده ، کیانا کاظمیان ، فاطمه ادهم ، ملیکا شادمان و سبا یوسفی آزاد اعضای تیم مینی بسکتبال دختران گیلان را در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مینی بسکتبال دختران قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
شادی عادلی یادآورشد : تیم مینی بسکتبال دختران گیلان با کسب عنوان قهرمانی رقابتهای منطقه سه کشور ، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابتها را کسب کرده بود.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.