سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

بهره برداری از ساختمان های اداری دادسرای عمومی و انقلاب ماکو

ساختمان های اداری دادسرای عمومی و انقلاب و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ماکو به بهره برداری رسید.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،   ساختمان دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان ماکو در زمینی به مساحت 1170 متر مربع در سه طبقه ساخته شده که برای احداث آن 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

ساختمان انجمن حمایت از زندانیان ماکو نیز در زمینی به مساحت 800 متر مربع در 4 طبقه با اعتباری بالغ بر 5میلیارد ریال از محل کمک های خیرین احداث شده است.

حیدری رییس کل دادگستری استان درمراسم بهره برداری از این طرحها با اشاره به اجرای قانون جدید آیین دادرسی کیفری به تشریح آن پرداخت و افزود : با وجودمحدودیت منابع مالی وانسانی توجه ویژه به سلامت قضائی وارتقای فرهنگ حقوقی با هدف پیشگیری از بروز جرم د دستور کار دادگستری استان قرار دارد.

وی با اشاره به وجود بیش از 400 هزار پرونده در محاکم قضایی استان افزود : ورودی ماهانه پرونده ها به محاکم قضایی در سال گذشته 3500پرونده بود که امسال به 5500 پرونده رسیده است.

حجت الاسلام رنجبری امام جمعه ماکو هم دراین مراسم قضاوت را مسئولیتی حساس و دشوار عنوان کرد و افزود : رعایت عدالت ، تقویت نظارت و بازرسی و برخورد با تخلفات مشهود، موجب جلب اعتماد مردم به دستگاه قضا میشود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.