سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه‌ کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران مطرح شد:

52 پروژه در هفته دولت افتتاح می شوند

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران گفت: هم زمان با هفته دولت، 52 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ غلام حسین آرام  در دومین جلسه‌ کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران که امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت: در تهران کارهای خوبی در حوزه‌های مختلف انجام شده است.

وی افزود:‌ امسال با تلاش نهادها و پرداخت اعتبارات از سوی برخی از دستگاه‌ها قرار است، در هفته دولت 52 پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر تهران با رقمی بالغ بر 348میلیارد تومان اعتبار افتتاح شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری تهران اظهار داشت‌: در حال حاضر شهرداری تهران سالانه 7هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح شهر تهران انجام می‌دهد، با توجه به ظرفیت استان تهران مسئولان دستگاه‌های مربوطه باید توجه کافی را نسبت به این امر داشته باشند.

*تحقق 17 درصد از کل اعتبارات استان تهران

در ادامه این جلسه، احمد اسمعیل‌ وند معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران، اظهار داشت: میزان اعتبار تخصیص یافته از بودجه کشور در شهرستان تهران 3درصد نسبت به سال 93 افزایش یافت.

وی افزود: در سال94، علی‌ رغم وجود محدودیت‌های مالی شهرستان تهران، با تلاش مدیران نزدیک به 50درصد از کل اعتبارات استان تهران به این شهرستان اختصاص یافت.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری تهران تصریح کرد:‌ 17درصد از کل اعتبارات استان تهران مربوط به شهرستان تهران بوده که بیش از 50درصد آن تحقق یافت.

گفتنی است، در این جلسه رئیس اورژانس تهران از وضعیت نامطلوب آمبولانس‌های بیمارستان‌ها گلایه کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.