فرماندار تهران از پرداخت 95 درصدی حق الزحمه عوامل اجرایی انتخاباتی سال 94 در شهرستان تهران خبر داد.

95 درصد از حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات94 پرداخت شد/افتتاح 57 پروژه در هفته دولتعیسی فرهادی فرماندار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در هفته دولت 57پروژه در شهرستان تهران افتتاح شده است، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت تعدادی از پروژه ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و سیصد و سی و 2 میلیارد تومان در بخش های آب و فاضلاب، آبفای روستایی، برق، ورزش، دهیاری ها و راه و شهر سازی هزینه و به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه تصمیم داریم وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش و از آن در بخش سرمایه گذاری استفاده کنیم، تصریح کرد: در سال 93، 57درصد از بودجه کشور از مالیات و 43درصد دیگر وابسته به نفت بود، اما با کاهش 12 درصدی وابستگی به درآمدهای نفتی در سال 94 ،68 درصد از بودجه کشور از مالیات و 31 درصد از درآمدهای نفتی تامین شد.

فرماندار تهران افزود: اعتبار  57 پروژه تکمیل شده از محل اعتبارات تملک شهرستان و اعتبارات ملی استانی، تامین می شود.

فرهادی در خصوص اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان تهران، گفت:  حدود 2 سال است که  جلسات اقتصاد مقاومتی  فعال است و جلسات مربوط به آن برگزار می شود، در همین راستا برش شهرستانی هر دستگاه مشخص و تعریف شده و هفته ای 2 بار جلساتی در این خصوص برگزار می شود.

فرماندار تهران همچنین از پرداخت 95 درصدی حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات خبرداد و گفت: 95 درصد از حق الزحمه این افراد به حساب آن ها واریز شده و تعدادی از آن ها نیز که شماره حسابشان دچار مشکل بود به زودی اصلاح و پرداخت می شود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
در انتخابات 94من مسول صندوق سیار در منطقه 2 بودم
اما تا این تاریخ حق الزحمه ما پرداخت نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
در جواب اعتراضات کارگذاران صندوق ها چندین بار توجیهاتی از این قبیل شنیدیم که هیچ صحتی نداره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
این تعداد کثیر چطور 5 درصد اومده جای تعجبه اما فقط تعداد مدارسی که پرداخت نشده 80 درصود رو تشکیل میده که جای بسی سواله!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
فرمانداری و دست اندرکاران بارها و بارها به کنترل شماره حساب ها و مشخصات فردی اقدام کردند، اینکه چطور گفته میشه مشکل پرداخت مربوط به 5 درصد از اشتباهاته به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
در انتخابات اخیر من و تعدادی از همکاران پای صندوق انجام وظیفه میکردیم و سمت منشی صندوق بر عهده بنده بود،
تا این لحظه از پرداخت حق الزحمه حوزه انتخاباتی ما و حوزه های همجوار خبری نشده، به نظر شما کل منطقه 3 در اون 5 درصد قرار میگیرند؟!!!!!!!!!
آخرین اخبار