سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری دوره ۵۵ روزه حفظ قرآن در آبادان

طرح قرآنی رحله درشهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آبادان گفت: دوره ۵۵ روزه حفظ قرآن کریم به صورت شبانه‌روزی ویژه پسران ۱۶ تا ۲۲ سال در آبادان و به صورت رایگان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حسین بهادری افزود: در این طرح به آموزش حفظ ۴ جزء قرآن کریم، تفسیر، احکام و دوره‌های اخلاقی پرداخته می‌شود. در این طرح که از نیمه تیرماه آغاز شده است و تا ۱۲ شهریورماه ادامه می‌یابد، ۶۰ قرآن‌آموز در حال آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه مدرسان این دوره از شهر قم آموزش‌ها را بر عهده دارند، گفت: طرح رحله در پایگاه بسیج شهدای شیرالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آبادان و توسط دو حافظ کل قرآن کریم این پایگاه مدیریت می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آبادان با بیان اینکه این دوره به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود، افزود: رایگان برگزار شدن این دوره باعث تشویق جوانان به حفظ قرآن شده است. هزینه‌های این دوره با کمک خیران و عموم مردم تأمین شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره که ویژه پسران ۱۶ تا ۲۲ سال است را تربیت افراد قرآنی و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.