سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

ایجاد بسته های حمایتی صندوق ضمانت سرمایه گذاری در لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از ایجاد بسته های حمایتی جدید و افزایش سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ محمدی گفت: این صندوق در سال 95 علاوه بر صدور ضمانت نامه های بانکی ، صدور ضمانت نامه ، شرکت در مناقصه و مزایده ، حسن انجام کار ، پیش پرداخت، اعتبار خریدار، استرداد کسور وجه الضمان، بیمه، مالیات ، تامین مالی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و ضمانت های گمرکی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به خدمات صندوق ضمانت افزود: یکی از موانع فراروی صنایع کوچک بحث تامین نقدینگی است بطوری که عمده صنایع کوچک در چهار حوزه خرید، فروش، سرمایه گذاری و پیمانکاری و مواردی همچون خرید مواد اولیه و ماشین آلات دچار مشکل هستند که با خدمات جدید ارائه شده توسط صندوق برای خرید اقساطی و نیز برای فروش محصولات تولیدی صنایع کوچک ضمانت نامه ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان گفت: سقف صدور ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی از 10 میلیارد ریال به 30 میلیارد ریال افزایش یافته که این حرکت یک گام مهم برای حمایت از صنایع کوچک جهت توسعه و پیشرفت این منابع می باشد.

محمدی همچنین افزود: بانکها و موسسات طرف قرارداد با صندوق ضمانت شامل بانک صنعت و معدن، ملی، رفاه کارگران، کشاورزی، توسعه صادرات، پاسارگاد، سینا، موسسه کوثر و صندوق کارآفرینی هستند.

وی همچنین از اعمال تخفیف در کارمزد صدور ضمانت ها خبر داد و گفت: این صندوق ضمانت تخفیف های 50 درصدی در کارمزد صدور ضمانت نامه های شرکت در مناقصه و مزایده ، حسن انجام کار، استرداد کسور وجه الضمان، بیمه، مالیات و پیش پرداخت و همچنین تخفیف 20 درصدی در کارمزد ضمانت نامه گمرکی اعمال کرده است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.