5دستگاه ماشین آتش‌نشانی به همراه ایستگاه در شهرک‌های صنعتی لرستان مستقر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دوره آموزشی اورژانس و کمکهای اولیه برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان به صورت یک‌روزه برگزار شد.
 
این دوره آموزشی با حضور صنعتگران مستقر در شهرکها، در مرکز کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد و با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان برای بالا بردن سطح آگاهی واحدهای صنعتی در زمینه کمکهای اولیه و فوریت های پزشکی انجام گرفت.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای وضعیت ایمنی و بهداشت در شهرکها و نواحی صنعتی دانست و اظهار داشت: ما علاوه بر اهمیت دادن به بحث حریق و پایگاه‌ آتش‌نشانی و ایجاد پایگاه‌ ۱۱۵ و مرکز فوریت‌های پزشکی، اقدام به افزایش و ارتقای دانش و تجارب ایمنی صنعتگران با برگزاری این گونه دوره ها کرده‌ایم.
 
فرزاد محمدی بیان کرد: در این دوره از هر واحد صنعتی مستقر در شهرک یک نفر به‌عنوان نماینده امدادگران، در دوره آموزشی کمک‌های اولیه و آشنایی با موارد حوادث مرتبط با کار  که توسط مرکز ۱۱۵ به صورت رایگان برگزار شد شرکت کردند.
 
وی اظهار داشت: تاکنون اگر عارضه و آسیبی در واحدهای صنعتی به کارگر وارد می شد و دارای قید فوریت و حیاتی بود زمان رسیدن اورژانس و نیروهای امداد تا محل یعنی از داخل شهر تا شهرک صنعتی طولانی بود و گاهی هم دیر می شد که با رایزنی ها و پیگیری های به عمل آمده توانستیم این مشکل را به حداقل برسانیم.
 
 محمدی گفت: تاکنون ۵ دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه ایستگاه در شهرکها مستقر کرده ایم که در صدد هستیم همه شهرکها نیز به ماشین آتش نشانی و ایستگاه آن و همچنین پایگاه اورژانس ۱۱۵ مجهز شوند.
انتهای پیام/ا
   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.